Pierwsze kroki
1. Twój harmonogram przeciwników i ich dane kontaktowe
Aby zobaczyć dane kontaktowe każdego przeciwnika, kliknij jego nazwę, a na ekranie pojawi się pole Kontakt gracza z jego adresem e-mail i numerem telefonu. Twój harmonogram i lista informacji kontaktowych będą aktualizowane wraz ze zmianą informacji dotyczących odbytych meczów. Koordynator Ligi prześle Ci e-mailem wszelkie zmiany w harmonogramie i informacjach kontaktowych przeciwników, jeśli gracz odpadnie lub zostanie zastąpiony przez innego gracza.
2. Odwołaj się do Reguł w przypadku pytań lub sporów podczas gry
Ponieważ wszystkie mecze ligowe są nieoficjalne, gracze są odpowiedzialni zarówno za znajomość zasad, jak i ich egzekwowanie na korcie. Koordynator Ligi Wojownik Tenis może unieważnić mecze tylko wtedy, gdy gracze nie postępują zgodnie z zasadami sekcji „Spory i protesty”. Zalecamy również wejście na strony internetowe PZT czy USTA, które stanowią doskonałe przewodniki po zasadach gry w tenisa.
3. Skontaktuj się z przeciwnikiem, aby ustawić swój pierwszy mecz
Zarówno gracz „gospodarz”, jak i gracz „gość” są odpowiedzialni za kontaktowanie się ze sobą. Upewnij się, że Twoje dane kontaktowe są aktualne. Możesz zaktualizować swoje dane kontaktowe i status w dowolnym momencie, logując się na www.wojowniktenis.pl i klikając kartę „Profil”, a następnie edytując informacje w swoim profilu.
4. Raportuj wyniki meczów na czas
Wyniki meczu, zwykle zgłasza osoba, która wygrywa mecz, ale do obu graczy należy upewnienie się, że wyniki wskazane przez wygrywającego gracza są podane dokładnie i na czas. Aby zgłosić wynik meczu należy:
- Zalogować się na stronie www.wojowniktenis.pl
- Kliknąć: "Wpisz" w terminarzu.
- Wypełnić dane dotyczące rozegranego meczu.
- Kliknąć przycisk "Zapisz".
Wskazówka dla gracza: Zgłaszaj i weryfikuj wyniki meczu na bieżąco, przed terminem zgłaszania wyników, który jest wyświetlany pogrubioną czcionką w harmonogramie.
5. Sprawdź wyniki
Po zgłoszeniu wyniku przez Gracza A, Gracz B zobaczy w swoim harmonogramie „zweryfikuj” zamiast „Wpisz” dla tego meczu. Daje to graczowi B możliwość poprawienia wyniku, jeśli uważa, że wystąpił błąd, lub zweryfikowania wyników jako poprawnych. Po zweryfikowaniu wyniku przez Gracza B pojawi się „ostateczny”. Jeśli Gracz B nie zweryfikuje wyniku, wynik zostanie automatycznie uznany za „ostateczny” automatycznie po terminie zgłaszania wyników.
6. Pytania / komentarze
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, możesz liczyć na pomoc Koordynatora Ligii. Jednak zanim wyślesz e- mail lub zadzwonisz, spróbuj najpierw znaleźć odpowiedź w regulaminie.
Przygotowanie meczu
Wyjaśnienie terminu „Wyznaczony tydzień gry” – jest to wyznaczony tydzień gry, który rozpoczyna się dzień po upływie terminu zgłaszania wyników za poprzedni mecz, a kończy się w ostatecznym terminie zgłaszania wyników w bieżącym meczu.
Przykładowy scenariusz:
Pytanie: Jaki jest „Wyznaczony tydzień gry” dla meczu nr 3 w harmonogramie, jeśli termin zgłaszania wyników w meczu nr 2 to 10 czerwca, a termin zgłaszania wyników w meczu nr 3 to 17 czerwca?
Odpowiedź: W tym przykładzie tydzień rozgrywki wyznaczony dla meczu nr 3 to 11–17 czerwca.
Harmonogram meczów
- Gracze muszą ukończyć przydzielone im mecze przed upływem terminu zgłaszania wyników.
- Obaj gracze są odpowiedzialni za skontaktowanie się ze sobą przed wyznaczonym tygodniem gry.
- Jeśli gracz nie odpowie na wezwania / SMS-y / e-maile przeciwnika lub nie jest w stanie zaplanować meczu do piątku przed wyznaczonym tygodniem gry, wówczas termin rozgrywek może zostać uznany za "zawiniony".
Jeśli gracz nie odpowiada na telefony/smsy/maile od przeciwnika lub z jakiegokolwiek powodu nie jest w stanie umówić się na mecz do piątku przed wyznaczonym tygodniem gry, może zostać zdyskwalifikowany.
Wojownik Tenis korzysta z elastycznego formatu planowania meczów, który umożliwia umawianie się na mecze w dogodnym dla graczy terminie. Jednakże, ponieważ większość graczy pracuje, gracze powinni przestrzegać przedstawionych poniżej wieczornych i weekendowych godzin gry. Mecze można zaplanować poza okresami wieczornymi i weekendowymi tylko wtedy, gdy jest to za obopólną zgodą obu graczy.
Zaplanuj swoje mecze, korzystając z następującego systemu:
Krok 1: Zasugeruj przeciwnikowi, jakie dni i godziny są dla Ciebie najbardziej dogodne.
Jeśli wspólnie z przeciwnikiem znajdziesz dzień i godzinę, która będzie dla Was najbardziej odpowiednia, wówczas możesz zaplanować mecz.
Krok 2: Jeśli nie możesz znaleźć czasu na rozegranie meczu, który byłby dla obu stron odpowiedni, każda osoba musi zaoferować 3 różne dni na grę. Godziny rozpoczęcia meczów muszą być oferowane w rozsądnych i zwyczajowych okresach:
Poniedziałek - piątek 17:00 - 20:00
Sobota - niedziela 9:00 - 19:00
Krok 3: Jeśli nie można osiągnąć porozumienia, co do terminu rozegrania meczu, gracz, który jest najbardziej dostępny podczas wyznaczonego tygodnia gry, ma 3 opcje:
Opcja nr 1: Zgłoszenie zawinionej wygranej i otrzymanie 10 punktów
Opcja 2: Użycie Rain Check (patrz sekcja „Rain Checks”)
Mniej dostępny gracz ma opcje:
Opcja 1: Użycie Rain Check (patrz sekcja „Rain Checks”)
Pamiętaj:
- Mecze zawsze mogą być rozgrywane przed terminem! Zachęcamy do tego, jeśli wiesz z góry, że nie będziesz w stanie grać w niektórych tygodniach. Przykład: Mecz # 5 tygodnia może być rozegrany w tygodniach # 1-4.
- Mecze nie mogą być rozgrywane po upływie terminu zgłaszania wyników- za te mecze nie zostaną naliczone punkty (liczba punktów za powyższe mecze będzie równała się 0). Jedynymi wyjątkami od tej reguły są mecze podrzędne, przeciwko „Wycofanym graczom” (patrz sekcja „Wycofani gracze”) oraz korzystanie z funkcji Rain Check (patrz sekcja „Rain Checks”).
Po co wyznaczać terminy?
Format meczów Ligi Wojownik Tenis ma na celu zapewnienie równowagi między elastycznością a strukturą, która dobrze sprawdza się w grafikach większości ludzi. Limity czasowe są absolutną koniecznością, aby liga działała prawidłowo i pozwalała rozrywać mecze graczom w odpowiednim terminie. Bez terminów, nawet tak niewielu zawodników, jak tylko dwóch graczy opóźniających mecze do końca sezonu, doprowadziłoby do masowych błędów, paraliżując tym samym całe dywizje i wywołując powszechną frustrację. Wraz z pojawieniem się ograniczeń czasowych, niereagujący gracze mogą zostać zastąpieni na początku sezonu, zachowując grę dla aktywnych członków. Wojownik Tenis jest „ligą graczy”, w której członkowie reagują i dotrzymują swoich zobowiązań, aż do momentu ukończenia meczów.
Uwaga
: Gdyby sztywne terminy nie były absolutnie konieczne dla ligi, nie byłyby wymagane.
Lokalizacja kortu głównego
Każdy zawodnik rozegra 2 lub 3 mecze z 5 meczów w sezonie na swoim własnym korcie.
Jeśli grasz z innymi graczami, którzy dzielą ten sam kort domowy co Ty, możesz rozegrać aż 5 meczów na swoim własnym korcie.
Jeśli ty i twój przeciwnik macie ten sam kort domowy, możesz zobaczyć, kto jest gospodarzem, klikając zakładkę "Termianrz" lub "Klasyfikacja dywizji". Gracz gospodarzy zobaczy ikonę domu, a gracz gości - ikonę auto.
Jeśli znasz korty w swoim obszarze miejskim, których nie ma na naszej liście, możesz wysłać e-mail do koordynatora ligi, a on doda je do listy, jeśli są w odpowiednim stanie i jeśli są otwarte dla publiczności bez dodatkowych opłat.
Jeśli mieszkasz w rejonie peryferyjnym, będziesz musiał wybrać lokalizację kortu macierzystego wymienioną na stronie internetowej. Wszystkie lokalizacje kortów macierzystych zostaną zatwierdzone przez koordynatora ligi.
Gracze „gospodarze” powinni być świadomi następujących problemów podczas planowania meczu domowego:
- Upewnij się, że na twoich kortach nie są już zarezerwowane mecze / treningi lub lekcje.
- Dowiedz się, kiedy korty są zazwyczaj pełne publiczności.
- Dowiedz się, kiedy na korcie gasną światła.
- Dowiedz się czy na kortach są pęknięcia, zerwane siatki lub cokolwiek co może utrudnić rozegranie meczu.
- Dowiedz się, czy korty będą niedostępne z jakiegokolwiek powodu.
- Dowiedz się, jaka jest cena za wynajęcie kortu (opłaty dzielicie między sobą).
Jeśli gracz „gospodarz” nie będzie świadomy któregokolwiek z powyższych problemów i będzie to skutkowało przerwaniem meczu lub brakiem jego rozegrania, gracz „gospodarz” (na swoim własnym korcie) może zostać pominięty, jeśli gracz „gość” nie zechce lub nie będzie mógł przełożyć meczu. Jeśli gracz kortu macierzystego (gracz „gospodarz”) uważa, że stan kortów jest odpowiedni do gry, ale gracz „gość” nie zgadza się z tym, jeden lub obaj gracze mogą przesłać zdjęcia kortu do koordynatora ligi, który następnie przeprowadzi arbitraż i podejmie decyzję.
Pamiętaj, że powyższe sytuacje rzadko się zdarzają. Niemal wszyscy gracze są gotowi do współpracy i znalezienia rozsądnego rozwiązania.
Unikaj potencjalnych problemów podczas planowania meczu: jeśli nie masz pewności, czy korty będą dostępne, lub nie wiesz, czy możesz rozegrać mecz, zanim zgasną światła, lub nie będziesz pewien, czy przeciwnik będzie czuł się komfortowo podczas gry na korcie , poinformuj swojego przeciwnika o zaistniałej sytuacji i warunkach na korcie, a następnie wspólnie uzgodnijcie najlepszy plan dla obu graczy. Możesz zasugerować przyjście na teren kortu, a następnie znalezienie alternatywnego miejsca na wypadek, gdyby Twój kort macierzysty był nieodpowiedni lub gdyby warunki panujące na korcie sprawiły, że nie będzie szans na rozegranie meczu. Upewnij się, że twój przeciwnik zgadza się na to podczas planowania meczu.
Wielkość dywizji / lokalizacja / odległość w meczach wyjazdowych
Rozmiar dywizji:
Liczba graczy w każdej dywizji może wynosić od 4 do 12 graczy. Zmieniając rozmiary dywizji, możemy sprawić, że gracze z tej samej części miasta będą mogli rozgrywać mecze między sobą i dzięki temu radykalnie skrócić czas dojazdu dla naszych członków. Ponieważ wszyscy gracze muszą rozegrać taką samą liczbę meczów w każdym sezonie, w mniejszych ligach może być kilku graczy, z którymi będziesz grał dwukrotnie. W większych dywizjach będzie kilku graczy, z którymi nie będziesz grał. Możesz mieć nieco trudniejszy lub łatwiejszy harmonogram niż ktoś inny w Twojej grupie.
Pamiętaj, że ta sama niewielka różnica występuje w każdej lidze ze względu na prosty schemat: Jeśli silniejsi zawodnicy zarejestrują się z twojego regionu w tym sezonie, będziesz miał trudniejszy harmonogram niż gdybyś grał w sąsiedniej lidze. W następnym sezonie może nastąpić odwrotna sytuacja. W związku z tym niewielkie różnice w sile harmonogramów są zjawiskiem naturalnym. Powyższe różnice stanowią dużą zaletę, zapewniając możliwość zarówno większej różnorodności graczy w każdej dywizji, jak i radykalnie skróconego czasu dojazdu na kort, na którym będzie rozegrany mecz.
Lokalizacja / dojazd:
Do określenia, w której dywizji zostaniesz umieszczony, będzie służyła lokalizacja Twojego kortu, a nie Twój adres. Od sezonu do sezonu gracze powinni spodziewać się, że będą grać poza tym samym obszarem, oraz niekoniecznie w tej samej dywizji lub z tymi samymi graczami. Dzieje się tak, ponieważ gracze mogą być przenoszeni w górę lub w dół na inny poziom umiejętności, w zależności od ich wydajności. Wraz z rozwojem ligi grupy będą stawały się coraz większe i będą dzieliły się na mniejsze obszary geograficzne.
Ideałem jest, aby wszyscy członkowie Ligi Wojownik Tenis jechali nie więcej niż 25 minut na mecze „wyjazdowe”. Nie będzie to możliwe dla niektórych z Was, którzy mieszkają na peryferiach miast. Im więcej mamy graczy w każdym obszarze, tym mniej mamy podróży na mecze „wyjazdowe”.
Nie można skontaktować się z przeciwnikiem
Jeśli nie możesz skontaktować się ze swoim przeciwnikiem, możliwe, że nastąpiła aktualizacja w Twojej dywizji. Jeśli pojawią się jakiekolwiek aktualizacje w Twojej grupie, natychmiast otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem o zmianie. Aktualizacje mogą obejmować nowe numery telefonów, adresy e-mail, wycofanych graczy, graczy podrzędnych i nowych graczy zastępczych.
Jeśli próbowałeś skontaktować się ze swoim przeciwnikiem co najmniej dwa razy, wysyłając e-mail i SMS na wszystkie wymienione numery i nie otrzymałeś odpowiedzi do piątku przed wyznaczonym tygodniem gry, możesz wybrać jedną z następujących opcji:
- zawiniona wygrana - warta 10 punktów. Po prostu kliknij „aktualizuj” w harmonogramie, a następnie kliknij zawinione pole pod kolumną „wyniki przeciwnika” i „prześlij”.
- Rain Check - po prostu kliknij „Aktualizuj” w harmonogramie, a następnie poszukaj przycisku Rain Checks. Mamy nadzieję, że uda Ci się dotrzeć do przeciwnika w dalszej części sezonu.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz: Rain Checks.
Kontynuuj próbę skontaktowania się z przeciwnikiem aż do ostatecznego terminu zgłaszania wyników.
Prosimy wybrać jedną z powyższych opcji i następnie przejść do planowania następnego meczu.
Przeciwnik nie może grać
Jeśli twój przeciwnik nie jest w stanie umówić się z Tobą na mecz przed upływem terminu zgłaszania wyników, możesz skorzystać z jednej z dostępnych opcji:
- Twój przeciwnik może wykonać Rain Check. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Rain Checks.
- Możesz skorzystać z opcji Rain Check - jest to wspaniałomyślne posunięcie z twojej strony, ale nie obowiązkowe. Jest ono odpowiednie, jeśli twój przeciwnik wykorzystał już swój Rain Check i nie może znaleźć Sub-gracza.
- Możesz skorzystać z opcji: zawiniona wygrana, która warta jest 10 punktów. Po prostu kliknij „aktualizuj” w harmonogramie, a następnie kliknij pole pod kolumną „wyniki przeciwnika” i „prześlij”.
Wycofanie się gracza
Jeśli Twój przeciwnik wycofał się z Twojej dywizji:
- Opcja 1. Zgłoszenie zawinionej wygranej i otrzymanie 10 punktów.
Pamiętaj:
Prosimy NIE dzwonić ani nie wysyłać maili do koordynatora ligi z pytaniem, co zrobić, gdy przeciwnik wycofał się z gry z powodu kontuzji lub z innego powodu. Jest to normalne zjawisko w każdej lidze. Wybierz opcję nr 1 powyżej i przejdź do planowania następnego meczu.
Miejsce rozgrywek
Mecze rozgrywane są na „własnym boisku” jednego z graczy. Jeśli zawodnik ma mieć „kort macierzysty” na mecz, będzie on zaznaczony symbolem "domku" w harmonogramie.
Kluby tenisowe
Lokalizacje kortów halowych na liście nie powinny być wybierane dla naszych sezonów na świeżym powietrzu. Na sezon wiosenny, letni i jesienny musisz wybrać miejsce na korcie zewnętrznym. Jeśli chcesz rozegrać mecz w hali podczas jednego z sezonów plenerowych, Twój przeciwnik musi się na to zgodzić.
Korty o nawierzchni twardej
Korty twarde nie są wymienione wśród naszych lokalizacji kortów w danym mieście. Jeśli chcesz grać na kortach twardych, możesz to zrobić, jeśli przeciwnik wyrazi na to zgodę.
Obiekty publiczne
Jeśli zakład pobiera opłaty, gracz „Gospodarz” jak gracz “Gość” pokrywają opłaty kortu (zalecane 2 godziny na rozegranie pojedynku, gracze dzielą koszt opłat kortu) Jeśli obiekt nie posiada systemu rezerwacji kortów, zawodnik „gospodarza” musi stawić się wcześniej, aby zabezpieczyć kort na mecz.
Gracze „gospodarzy” powinni pamiętać o następujących problemach podczas planowania meczu domowego:
- Upewnij się, że na twoich kortach nie są już zarezerwowane mecze / treningi lub lekcje w parku.
- Wiedz, kiedy korty są zazwyczaj pełne publiczności.
- Wiedz, kiedy gasną światła. Jeśli nie ma świateł, mecz musi zostać zaplanowany na tyle wcześnie, aby mecz zakończył się 30 minut przed zachodem słońca. Jeśli nie możesz odpowiednio wcześnie umówić się z przeciwnikami, musisz wybrać oświetlony kort.
- Wiedz, czy na kortach są pęknięcia, zerwane siatki lub cokolwiek na temat warunków na boisku, które utrudniają czystą grę.
- Dowiedz się, czy korty będą niedostępne z jakiegokolwiek powodu.
Jeśli gracz na kortach domowych nie jest świadomy któregokolwiek z powyższych problemów i skutkuje to przerwaniem meczu lub brakiem jego rozegrania, gracz na boisku domowym może zostać uznany jako przegrany przez walkower, jeśli gracz gości nie chce lub nie może przełożyć meczu.
Jeśli gracz kortu macierzystego uważa, że stan kortów jest odpowiedni do gry, ale gracz gości nie zgadza się z tym, jeden / obaj gracze mogą przesłać zdjęcia przez telefon do koordynatora ligi, który następnie przeprowadzi arbitraż i podejmie decyzję. Pamiętaj, że rzadko się to zdarza. Niemal wszyscy gracze są gotowi do współpracy i znalezienia rozsądnego rozwiązania.
Unikaj potencjalnych problemów podczas planowania meczu: jeśli nie masz pewności, czy korty będą dostępne, lub nie masz pewności, czy możesz rozegrać mecz, zanim zgasną światła, lub nie jesteś pewien, czy przeciwnik będzie czuł się komfortowo podczas gry w warunkach na korcie , poinformuj swojego przeciwnika o ile tylko możesz, a następnie uzgodnij plan. Możesz zasugerować przyjście na teren kortu, a następnie znalezienie alternatywnego miejsca na wypadek, gdyby Twój kort macierzysty był pełny, nieodpowiedni lub w ogóle nie do zagrania. Upewnij się, że twój przeciwnik zgadza się na to podczas planowania meczu.
Spóźniony przeciwnik / Niestawienie się
Ostrzeżenie o zawieszeniu gracza:: jeśli gracz zakłada z jakiegokolwiek powodu (np. Deszczu), że mecz został odwołany, ale nie komunikuje się najpierw ze swoim przeciwnikiem za pośrednictwem SMS-a lub połączenia telefonicznego,a gracz który pojawił się i uważa, że warunki są grywalne, zalecane jest aby przesłał zdjęcia jak najszybciej do koordynatora ligi. Koordynator ligi podejmie decyzje o ewentualnym zawieszeniu gracza do końca sezonu jeśli warunki pozwalały na rozegranie meczu. Jeśli uważasz, że mecz powinien zostać odwołany w dniu meczu, musisz skontaktować się SMS-em lub telefonicznie z przeciwnikiem i otrzymać odpowiedź, zanim zdecydujesz się nie odwiedzać miejsca meczu. Obaj gracze muszą zgodzić się, ze warunki nie pozwalają na rozegranie meczu. NIE ANULUJ MECZU PRZEZ E-MAIL.
Kto przynosi piłki?
Zawodnik „boiska macierzystego” dostarcza nową, nieotwartą puszkę z piłkami (minimum 2 piłki). Nowe piłki muszą być również dostarczone, jeśli nastąpiła przerwa w grze (patrz sekcja „Mecze niekompletne”).
Punktacja i dogrywki
Jeśli podczas meczu dochodzi do niezgodności wyniku, gracze muszą wrócić do ostatniego punktu, na który oboje się zgadzacie, i od tego momentu kontynuować mecz.
Zamiast trzeciego seta, gracze powinni rozegrać "Super Tiebreak", to 10-punktowy tie break (pierwszy gracz do 10 pkt.). „Super Tiebreak” to opcja która, ma zapobiec niedokończenia meczu, przeniesienia na inny dzień z powodu ograniczeń czasowych / zachodu słońca / pogody.
Wyniki Super Tiebreak powinny być podawane według sumy zdobytych punktów (np. 10-3).
Przerwy i okresy odpoczynku
Poniżej przedstawiono standardowe zasady we wszystkich zorganizowanych ligach tenisowych, dotyczące okresów odpoczynku i przerw:
Maksymalny czas rozgrzewania 15 minut.
Gracze mają maksymalnie 25 sekund między punktami.
Zmieniając strony boiska, zawodnicy mają maksymalnie jedną minutę i trzydzieści sekund.
Gracze mają 10 minut przerwy między drugim a trzecim setem.
Zawodnikom przysługuje jednorazowe zawieszenie na 3 minuty z powodu kontuzji.
Gra nigdy nie może być zawieszana, opóźniana ani zakłócana w celu umożliwienia zawodnikowi odzyskania siły, oddechu lub kondycji fizycznej.
Dodatkowe zasady Wojownik Tenis.
Gracze mogą mieć jedną awaryjną wizytę w toalecie na mecz, która nie powinna przekraczać 5 minut.
Zabrania się korzystania z telefonów komórkowych na korcie z wyjątkiem nagłych wypadków. Gdy Twój telefon komórkowy zadzwoni po raz pierwszy podczas gry, przeciwnik ma możliwość ponownego rozegrania punktu. Za każdym razem, gdy Twój telefon zadzwoni podczas gry, punkt zostanie przyznany Twojemu przeciwnikowi.
Widzowie
Zabrania się jakiegokolwiek coaching zawodników przez widzów. Dzieci nie powinny być wpuszczane na teren klubu podczas meczu, jeśli nie możemy zapobiec wchodzeniu ich na boisko lub zachowywaniu się w sposób, który przeszkadza któregokolwiek z zawodników w skutecznej koncentracji.
Niesportowe zachowanie
Zapewnij sobie przyjemną ligę z dobrymi przeciwnikami! Wszelkie niesportowe zachowania prosimy zgłaszać koordynatorowi ligi. Jeśli gracze nie zgłoszą takowych, nie można podjąć żadnych działań. Brak zgłaszania problematycznych graczy oznacza, że inni członkowie będą narażeni na takie samo zachowanie. Niesportowe zachowanie obejmuje: obelgi słowne, złe dyktowanie punktacji, brak odpowiedzi na telefony, przesadne kwestionowanie punktacji oraz konsekwentne niegrzeczne lub kłótliwe zachowanie. Gracze otrzymają ustne ostrzeżenie od koordynatora ligi po dwóch skargach od różnych graczy w ciągu sezonu. Trzecia skarga w ciągu sezonu spowoduje zawieszenie gracza na jeden rok kalendarzowy. Zachowania, które pociągają za sobą natychmiastowe wykluczenie z ligi, to przemoc fizyczna, groźby krzywdy fizycznej i obelgi rasowe. Nie spodziewaj się, że koordynator ligi wyrzuci gracza, jeśli jest to twoje słowo przeciwko jego słowu przy pierwszym wykroczeniu. Ale jeśli zgłosisz wykroczenie i ustalono wzorzec skarg z tym graczem, ten protokół będzie przestrzegany.
Spory i protesty
Ponieważ wszystkie mecze ligowe są nieoficjalne, gracze są odpowiedzialni zarówno za znajomość zasad, jak i ich egzekwowanie na korcie.
Ponieważ osoba oficjalna ligi nie jest obecna, nie będziemy traktować słowa jednego gracza ponad słowem innego gracza ani przypadkowych obserwatorów. Te zdarzenia powinny być rozstrzygane na korcie zgodnie z zasadami gry w tenisa i zasadami fair-play.
Prosimy o zgłaszanie negatywnego zachowania.
Koordynator ligi skontaktuje się z graczem na którego zgłoszono skargi i wyda ustne ostrzeżenie. Jeśli to samo zachowanie zdarzy się po raz drugi, gracz zostaje zawieszony w lidze na 1 rok kalendarzowy.
Raportowanie wyników
Wykonaj następujące kroki, aby zgłosić wyniki:
- Zaloguj się na stronie www.wojowniktenis.pl
- Kliknij „wpisz” (akcja) w Terminarzu.
- Na następnym ekranie, który się pojawi, wypełnij szablon. Kliknij „Zapisz”.
Zwycięzca zazwyczaj zgłasza wyniki meczu, ale obaj gracze są odpowiedzialni za to, aby wyniki były podawane na czas i dokładnie. Zwycięzca i przegrany otrzymają zero, jeśli wynik meczu zostanie zgłoszony za późno. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy używana jest funkcja Rain Check (patrz sekcja „Rain Checks”).
Koordynator ligi nie będzie polował na graczy za brakujące wyniki. Obowiązkiem graczy jest upewnienie się, że wszystkie sumy punktów zostały poprawnie zgłoszone przed końcem sezonu. Gracze powinni dokonać ostatecznego potwierdzenia ostatniego dnia sezonu.
Rain Checks
Rain Check (przesuń termin) to jednorazowe możliwość zmiany terminu rozegrania meczu po upływie terminu zgłaszania wyników. To jeszcze jedna miara, którą Wojownik Tenis zapewnia elastyczność w planowaniu.
Każdy gracz ma JEDEN Rain Check do wykorzystania w sezonie.
Tylko jeden gracz musi użyć swojego czeku, aby odłożyć mecz. Gracz, który był najmniej dostępny do gry podczas wyznaczonego tygodnia gry, używa swojego Rain Check, chyba że drugi gracz zgodzi się na jego / jej.
Mecze Rain Check muszą zostać rozegrane do ostatniego dnia sezonu, w przeciwnym razie będą liczone jako walkower dla obu graczy i przyznane zero punktów.
Gracze muszą porozumiewać się i zgodzić się na skorzystanie z Rain Check, zanim zgłoszą to na stronie internetowej.
Niekompletne mecze
Z winy gracza = przegrana w meczu
Planując mecz domowy, gracz musi być świadomy regulaminu kortu ich obiektu, w tym czasu rezerwacji i oświetlenia. (Zobacz sekcję „miejsce rozgrywek”). Jeśli mecz nie może zostać zakończony z jakiegokolwiek powodu, gospodarz przegra mecz, jeśli obaj gracze nie mogą lub nie chcą zmienić terminu. Gracz kortu domowego otrzyma punkty za wszystkie gemy zakończone do zatrzymania gry. Goście grający na wyjeździe w tym scenariuszu otrzymują 12/14 punktów (patrz sekcja „System punktowy”) za zwycięstwo.
Jeśli zawodnik z jakiegokolwiek powodu nie ukończy meczu (np. Zejdzie z boiska, opuści boisko z powodów osobistych, kontuzji itp.), Przegrywa mecz, ale otrzyma punkty za wszystkie gemy zakończone do zatrzymania gry. Za wygraną przeciwnik otrzymuje 12/14 punktów (patrz sekcja „System punktowy”). Przegrany otrzymuje punkty za gemy zakończone, maksymalnie 8.
Nie z powodu gracza = niekompletny (np. Zła pogoda itp.):
Mecz może zostać przełożony lub gracze mogą zdecydować się na otrzymanie punktów zgromadzonych do przerwania gry.
Gracz, który prowadził w momencie zatrzymania gry, otrzyma za zwycięstwo 12/14 punktów.
Jeśli gracz A wygrał pierwszego seta, a gracz B wygrywał lub wygrał drugiego seta, niepełne wyniki mogą zostać zgłoszone na stronie internetowej i obaj gracze automatycznie otrzymają 10 punktów.
Jeśli gracz A wygrał pierwszego seta, a gracze mieli remis w drugim secie, gracz A wygrywa mecz i otrzymuje 14 punktów. Gracz B otrzyma wszystkie zgromadzone punkty, maksymalnie do 8. Zgłoś wyniki koordynatorowi ligi, a on zapisze je w taki sposób, aby strona internetowa zapewniła graczowi A zwycięstwo.
Jeśli mecz zostanie wznowiony w późniejszym terminie / czasie, musi zostać zakończony przez tych samych graczy, którzy rozpoczęli mecz.
Walkowery
Walkowery występuje, gdy:
Gracz nie odpowiada na telefony, SMS-y i e-maile przeciwnika do piątku poprzedzającego zaplanowany tydzień gry.
Zawodnik spóźnia się na mecz ponad 20 minut.
Zawodnik jest niedostępny z jakiegokolwiek powodu, aby zaplanować mecz do piątku przed zaplanowanym tygodniem gry.
.
Gracz wybierający zwycięstwo przez walkovera otrzymuje 10 punktów. Walkowery wygrane muszą zostać zgłoszone przed upływem terminu zgłaszania wyników.
Gracz, który otrzyma 2 nieuzasadnione walkowery przegrane, zostanie wycofany z sezonu przez koordynatora ligi. Nie będą wydawane żadne zwroty pieniężne.
No Shows
Gracz, który spóźnia się więcej niż 20 minut na mecz, jest traktowany jako „No Show”. W tym momencie oczekujący gracz ma trzy opcje:
- Opcja 1. Czekaj dalej. Jeśli oczekujący gracz zdecyduje się poczekać na przeciwnika lub zagrać w późniejszym czasie, mecz zostanie rozegrany. Jest to najlepsza opcja, jeśli spóźniony gracz miał kontakt z oczekującym graczem i próbuje dostać się na miejsce meczu. Należy wziąć pod uwagę ruch na drodze/korki i inne kwestie.
- Opcja 2. Zgłosić “Walkovera” i otrzymać 10 punktów. Walkovery należy zgłaszać przed upływem terminu zgłaszania wyników.
- Opcja 3. Korzystanie z funkcji Rain Check, aby można było przełożyć mecz i rozegrać go po upływie ostatecznego terminu zgłaszania wyników.
- Ważne - aby anulować mecz, gracze muszą skontaktować się ze sobą ustnie. NIE anuluj meczów przez e-mail. Jeśli zostawisz wiadomość tekstową, musisz uzyskać potwierdzenie, że została odebrana.
Zakłócenia pogodowe - planowanie i anulowanie meczów, nadmierne zimno lub upał, deszcz i terminy zgłaszania wyników
Wojownik Tenis to sport na świeżym powietrzu od kwietnia do października. Zakłada się, że temperatury będą się zmieniać, a wiatr jest elementem rywalizacji, który jest częścią gry.
Anulowanie meczów z powodu deszczu: nigdy nie zakładaj z góry, że mecz został odwołany z powodu deszczu - w Twojej okolicy może padać deszcz, a na terenie kortu może nie padać. Gracze muszą porozumiewać się werbalnie, aby anulować mecz. NIE anuluj meczów przez e-mail. Jeśli zostawisz wiadomość tekstową, musisz uzyskać potwierdzenie, że została odebrana. Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi od drugiego gracza, powinieneś udać się na korty. Gracze, którzy się nie pojawią, mogą zostać usunięci z ligi, na podstawie decyzji koordynatora ligi.
Deszcz podczas meczu:
Niekompletne mecze muszą zostać wznowione dokładnie w secie, grze i punkcie, w takim stanie, w jakim się znajdowały, gdy gra została zatrzymana. Jeśli w środku gry zacznie padać, gracze powinni poczekać na kortach przez 20 minut, aby określić, czy będą one ponownie dostępne do gry w ciągu godziny. Jeśli nie możesz wznowić gry, obowiązują powyższe zasady dotyczące niepełnych meczów, a nie wyniku gracza.
System punktowy
Zwycięzca otrzyma 14 punktów za zwycięstwo w 2 setach i 12 punktów za wygraną w 3 setach. Przegrany otrzymuje punkt za każdy wygrany gem w dwóch zestawionych setach z najwyższą liczbą punktów, do maksymalnie 8 punktów za każdy rozegrany mecz.
Przykład nr 1 Wynik meczu 6-4, 6-2, zwycięzca = 14 pkt. & przegrany = 6 pkt.
Przykład nr 2 Wynik meczu 6-2, 4-6, 7-5, zwycięzca = 12 pkt. & przegrany = 8 pkt.
1. 12 punktów zdobytych przez zwycięzcę pochodzi z normalnych 6 + 6 punktów zebranych w większości zwycięstw w dwóch setach. Liga przyznaje dodatkowe dwa punkty czyli łącznie 14 punktów graczom, którzy mogą wygrać w prostych setach, aby lepiej oddzielić najlepszych graczy w każdej dywizji.
2. Wynik przegranego zawodnika jest ograniczony do 8 punktów, aby zapewnić, że gracze, którzy wygrywają więcej meczów, zwykle zdobywają więcej punktów.
Obliczanie oceny gracza
Twoja biegłość na dowolnym poziomie jest określana poprzez obliczenie „różnicy” - różnicy w liczbie punktów ligowych, które zdobywasz i tracisz w trakcie sezonu, podzielonej przez liczbę rozegranych meczów. Jest to liczba, którą widzisz w kolumnie Ocena gracza w swoim harmonogramie. Walkowery, niekompletne/niedokonczone i wycofane z gry nie reprezentują twoich umiejętności i nie są uwzględniane. Twoja „różnica” lub ocena daje statystycznie dokładny obraz tego, jak konkurencyjny jesteś graczem na swoim poziomie umiejętności. W trakcie sezonu zauważysz, że Twoja ocena gracza będzie wyświetlana po każdym meczu, a finalizacja nastąpi po 5 tygodniach gry. Ta ostateczna liczba określi, na jakim poziomie umiejętności będziesz rywalizować w następnym sezonie. (patrz poniżej)
Ponieważ Twoja ocena gracza zależy od (rozrzutu) punktów w każdym meczu, bardzo ważne jest, aby gracze, którzy chcą podnieść poziom umiejętności, zamknęli każdy mecz tak przekonująco, jak to tylko możliwe. NIE biegaj ani nie dawaj gier swoim przeciwnikom, w przeciwnym razie twoja ocena gracza nie będzie odzwierciedlać twoich prawdziwych umiejętności.
Dostosowywanie poziomu umiejętności
Twój poziom umiejętności jest oparty na ocenie gracza z ostatniego sezonu gry. Twój poziom umiejętności będzie dostosowywał się z jednego sezonu do drugiego na podstawie poniższych zasad:
Jeśli Twoja „ocena gracza” wynosi od (*), pozostaniesz na obecnym poziomie umiejętności.
Ocena gracza na pograniczu : Jeśli Twoja ocena gracza wynosi od +4.0(*), możesz przejść o 0.5 poziom wyżej
Jeśli Twoja ocena gracza wynosi +10.0(*) lub więcej, awansujesz o 1 poziom umiejętności.
Jeśli jesteś mistrzem play-offów(mistrz miasta) na swoim poziomie umiejętności, awansujesz o 1 poziom wyżej.
Ocena graniczna (-): Jeśli twoja ocena gracza wynosi od -4(*), możesz obniżyć poziom umiejętności o 0.5
Jeśli Twoja ocena gracza wynosi -10(*) lub mniej, przesuniesz się o 1 poziom niżej.
Jeśli Twoja ocena gracza przekroczy +10,0 lub -10,0, możesz przejść o 2 poziomy w górę lub w dół według uznania koordynatora ligi
*(*)
4 rozegrane minimum mecze, gwarantują awans, biorąc średnią pod uwage.
3 rozegrane mecze średnia zostanie wyliczona, brak możliwości awansu mimo oceny gracza
Rozgrywki Mistrzostwa Polski: miejsce i czas ustalone przez Koordynatora Ligi Wojownik Tenis
Mistrzostwa Polski będą rozgrywane na kortach zewnętrznych od 2025 roku o nawierzchni ceglanej/mączka/clay.
Nie graj we wczesnych rundach, jeśli będziesz niedostępny w późniejszych rundach. Walkowery zrujnują turniej !!
Kwalifikacje do Mistrzostw
Liderzy Miast (którzy rozegrali cały rok (wiosna.lato, jesień)) automatycznie kwalifikują się do jednego z 8 miejsc z czterech przedziałów (2.0-2.5, 3.0-3.5, 4.0-4.5, 5.0) w turnieju.
Zawodnik który zakwalifikował sie do MP, będzie grać w przedziale na którym zakończył sezon jesienny. (Spadki/awanse będą aktywowane po rozegraniu Mistrzostw Polski).
Pozostałe miejsca zajmują liderzy Dzikiej Karty - ci gracze, którzy mają najwyższe skumulowane punkty ważone w ciągu roku.
Uwaga
Wszyscy gracze singlowi muszą rozegrać co najmniej 3 mecze w każdym sezonie, aby kwalifikować się do Mistrzostw Polski.
Pozycjonowanie w MP
Zakwalifikowani zawodnicy są rozstawieni w MP zgodnie z liczbą zgromadzonych punktów rankingowych.
Wyścig punktów rankingowych do fazy Mistrzostw Polski
W lidze Wojownik tenis w MP jest 8 miejsc na danym przedziale. Po włączeniu do fazy MP zwycięzców ("Lider Miasta") z 3 sezonów, gracze z największą liczbą „Punktów Rankingowych” (czyli „Punktacji do dzikiej karty”) zgromadzonych w ciągu 3 sezonów otrzymają miejsca w Mistrzostwach Polski.
Punkty Rankingowe w lidze Wojownik Tenis są „ważone/liczone” zgodnie z poziomem umiejętności, na którym gra gracz. Na przykład, jeśli gracz gra na poziomie umiejętności 3,5, jego zdobyte punkty zostaną pomnożone przez 3,5. (np. jeśli zdobył 70 punktów, jego suma ważonych/naliczonych? punktów wyniosłaby 70 x 3,5 przy łącznej ważonej sumie 245 punktów).
Często zadawane pytania: Gdzie znajdę punktacje do Mistrzostw Polski na stronie internetowej? Po prostu zaloguj się, a następnie kliknij ranking na głównym pasku strony, a zobaczysz rozwijane menu wyścigów z punktami MP dla każdego przedziału umiejętności.
Dlaczego „ważyć” punkty rankingowe?
Punkty Rankingowe są ważone z dwóch powodów:
- Podczas gdy liga się rozrasta, może być konieczne połączenie niektórych poziomów umiejętności w tym samym turnieju. Gracze, którzy zdobywają punkty na wyższym poziomie umiejętności, powinni mieć pierwszeństwo przed graczami, którzy zdobywają tę samą liczbę punktów na niższych poziomach umiejętności.
- Gracz może dominować na niższym poziomie umiejętności, zdobyć dużą liczbę punktów, a następnie przejść na wyższy poziom umiejętności w ciągu roku. Punkty zdobyte na wyższym poziomie umiejętności powinny być warte więcej niż punkty zdobyte na niższym poziomie umiejętności. Jest to sprawiedliwe dla gracza i sprawiedliwe w stosunku do innych graczy w decydowaniu, kto może zdobyć miejsce w MP. Poniżej znajduje się scenariusz, w którym gracz awansuje na wyższy poziom w ciągu roku i jak wpłynie to na łączną liczbę punktów rankingowych:
- Sezon 1: 90 punktów zdobytych na poziomie 3,5 = 315 punktów
- Sezon 2: 70 punktów zdobytych na poziomie 4,0 = 280 punktów
- Sezon 3: 80 punktów zdobytych na poziomie 4,0 = 320 punktów
- Suma punktów Rankingowych = 915 punktów
UWAGA* Mecze finałowe będą nagrywane i po obróbce zamieszczane na naszym kanale Youtube: wojowniktenis
Niedopuszczalne zachowanie poza boiskiem
W ciągu wielu lat i przy tysiącach rozegranych meczów, w tej sekcji omówiono rzadko występujące sytuacje. Prosimy o zgłaszanie koordynatorowi ligi któregokolwiek z poniższych zachowań „poza boiskiem”:
- Nadmierne dzwonienie / wysyłanie SMS-ów do gracza w ciągu 24 godzin, aby umówić się na mecz.
- Połączenia / Poczta głosowa po 21:00 i przed 9:00.
- Wulgarny język podczas dzwonienia / wysyłania SMS-ów / e-maili do innego gracza z dowolnego powodu. Obejmuje to przywoływanie nazwiska, obelgi, oskarżenia, wulgaryzmy, podteksty rasowe i krzyki.
- Niegrzeczne, rozgłaszające plotki o innych graczach
- Nękanie - systematyczne i / lub ciągłe niechciane i irytujące działania jednego gracza wobec drugiego, w tym groźby i żądania.
Jeśli gracze nie zgłoszą złego zachowania, nie można podjąć żadnych działań. Brak zgłaszania problematycznych graczy oznacza, że inni członkowie będą narażeni na takie samo zachowanie. Gracze otrzymają ustne ostrzeżenie od koordynatora ligi po dwóch skargach od różnych graczy. Trzecia skarga skutkuje rocznym zawieszeniem. Groźby lub poważne formy prześladowania spowodują natychmiastowe i trwałe wydalenie.
Zobowiązanie gracza do ukończenia sezonu
Oczekuje się, że wszyscy gracze będą podtrzymywać swoje zaangażowanie w lidze i do innych graczy w dywizji, wypełniając wszystkie przydzielone im mecze. Mecze ligowe naszych członków są traktowane poważnie i takiego samego zaangażowania oczekuje się od naszych graczy. Gracze, którzy mają dwa oddane „walkovery, mogą zostać usunięci z harmonogramu, według uznania koordynatora ligi. Rejestracja i brak gry osłabia entuzjazm innych graczy i okazuje brak szacunku innym graczom, którzy zobowiązali się do gry. Dzięki zastosowaniu „rain check” (przesuń termin) oraz elastycznemu formatowi wszystkie z wyjątkiem najbardziej ekstremalnych okoliczności powinny zapobiec nieukończenia sezonu.
Tymczasowe obrażenia
2 mecze lub mniej, zadzwoń do przeciwników informując ich, o tymczasowej kontuzji. Nie opuszczaj ligi, jest to bardzo destrukcyjne dla dywizji.
Trwałe obrażenia
3 mecze lub więcej, natychmiast zadzwoń do koordynatora ligi, abyśmy mogli jak najszybciej Cię zastąpić. Jeśli znasz znajomego, który jest na tym samym poziomie i chciałbyś wypełnić wolne stanowisko, skontaktuj się jak najszybciej z koordynatorem ligi. Po upływie terminu rejestracji nie zostaną przyznane żadne zwroty ani kredyty.
Gracze są zobowiązani wiedzieć
- Jakie są opłaty kortów
- Jaka jest polityka rezerwacji każdego klubu, w którym będą grać.
- Obowiązkiem gracza kortu macierzystego jest aby wiedział na jakiej nawierzchni w danym obiekcie będą grać i tym samym poinformuje przeciwnika przed podjęciem decyzji o rezerwacji kortów na dany mecz, który to gracz gość może odmówić gry na obiekcie zamkniętym, odnosząc się do regulaminu.
Planowanie meczów i przechodzenie do gry
Zaloguj się na www.wojowniktenis.pl, aby zobaczyć harmonogram przeciwników i ich dane kontaktowe pierwszego dnia sezonu. Kliknij „Mój terminarz”, aby zobaczyć swój harmonogram przeciwników. Kliknij „umów się”, aby zobaczyć dane kontaktowe przeciwników.
Gracze powinni zarezerwować 2 godziny czasu na korcie, chyba że obu gracze zgodzą się zarezerwować mniej lub więcej czasu.
Gracze dzielą koszt opłat kortu. Harmonogram meczów powinien być zawsze potwierdzany e-mailem, sms-em, z jasno określonym dniem, datą i godziną oraz lokalizacją klubu. W przypadku, gdy gracze nie komunikują się wyraźnie przez e-mail, smsy i pojawiają się w innym czasie na mecz, podzielą się kosztem odwołanego czasu na korcie. Obowiązkiem obu graczy jest jednoznaczne potwierdzenie czasu i miejsca meczu.
Anulowanie czasu gry na korcie - Gracz, który odwołał mecz, będzie odpowiedzialny za całkowity koszt anulowanego czasu gry na korcie, jeśli anulowanie nastąpi po wcześniejszym zawiadomieniu wymaganym przez klub.
Zaleca się, aby zawodnicy stawili się 15 minut wcześniej przed planowanym czasem gry na korcie. Płacisz za każdą zarezerwowaną minutę i jest to niesprawiedliwe w stosunku do partnera, kiedy się spóźniasz lub przybywasz na czas i musisz się rozciągnąć. Gracze, którzy spóźnią się więcej niż 15 minut, pokryją cały koszt pierwszej zarezerwowanej godziny.
Każdy zawodnik, który nie pojawi się na meczu ligowym, będzie odpowiedzialny za całkowity koszt zarezerwowanego czasu na korcie. Brak zapłaty za czas spędzony na korcie spowoduje wykluczenie z gry ligowej na pozostałą część sezonu, a zawodnik zostanie zastąpiony. Wojownik Tenis nie ponosi odpowiedzialności za uiszczenie jakichkolwiek opłat kortowych, jeśli zawodnik się nie pojawił.
Lokalizacja klubu: mapę każdego klubu można znaleźć na stronie internetowej, klikając lokalizację obiektu w harmonogramie. Każdy zawodnik jest odpowiedzialny za to, aby znać wskazówki do każdego klubu, w którym rozegra mecz.
Koszty
Gracze dzielą koszt opłat kortowych za KAŻDY mecz.
Gracze muszą uiścić opłatę gościa, jeśli ma to zastosowanie, w każdym klubie, w którym nie są członkami. Członek klubu nie jest odpowiedzialny za dzielenie kosztów opłat gości z osobami niebędącymi członkami.
Zapoznaj się z listą kortów halowych Każdy zawodnik jest odpowiedzialny za zapoznanie się z kosztami opłat gości i opłat za czas kortów w każdym klubie, w którym gra, i powinien być przygotowany do uiszczenia tych opłat po przybyciu. Gracze, którzy przybędą na jakikolwiek mecz nieprzygotowani do uiszczenia opłaty gościa i opłaty kortowej, zostaną zawieszeni w rozgrywkach ligowych na pozostałą część sezonu.
Brak punktacji „ bez przewagi”(no ad-scoring)
Rozgrzewka między graczami nie powinna trwać dłużej niż 15 minut. Ubieranie się, rozciąganie i rozluźnianie powinno mieć miejsce przed rozpoczęciem zarezerwowanego czasu na korcie.
Punktacja „bez przewagi” - gracze mogą zdecydować się na zmianę punktacji na brak przewagi na początku dowolnej gry w meczu, jeśli obaj gracze (lub drużyny) oceniają, że mecz przebiega zbyt wolno, aby zakończyć go w ciągu 2 godzin. Zdefiniowana punktacja „ bez przewaga” = Jeśli gracze osiągną remis w grze, następny punkt wygrywa. Odbierający wybiera, po której stronie kortu ma odbierać serwis.
Czas ucieka podczas 2-go seta
Jeśli gracz A wygrał pierwszego seta i wygrywa o 2 lub więcej gemów w drugim secie na 15 minut przed końcem zarezerwowanego czasu, gracz A zdobędzie 14 punktów za mecz, podczas gdy gracz B zdobędzie punkty = do liczby wygranych gemów, nie więcej niż 8. Po prostu zapisz niedokończone wyniki na stronie internetowej, a ona automatycznie rozdzieli wyniki poprawnie.
Jeśli gracz A wygrał pierwszego seta, ale gracz B prowadzi 2-ma lub więcej gemami w drugim secie na 15 minut, gracz B zostanie zwycięzcą drugiego seta i obaj gracze rozegrają super dogrywkę, aby wyłonić trzeciego seta. .
Jeśli gracz A wygrał pierwszego seta, ale obaj gracze remisują w drugim secie na 15 minut, to powinni rozegrać standardową 12-punktową dogrywkę, aby wyłonić drugiego seta.
Jeśli gracz B wygra 2. seta, obaj gracze zagrają Super Tiebreak, aby wyłonić 3. seta.
Jeśli gracz A wygrał pierwszego seta i wygrywa czy przegrywa tylko 1 gemem na 15 minut, gracze zagrają gema „bez przewagi” (no-ad scoring).
Jeśli wynik tego meczu zakończy się remisem w secie, gracze zagrają standardową 12-punktową dogrywkę, aby wyłonić 2. seta. Jeśli gracz B wygra remis w 2. secie, rozegra super tiebreak, aby wyłonić trzeciego seta. Jeśli czas dobiegnie końca przed zakończeniem dogrywki w 2. secie, mecz zostanie uznany za remis, jeśli gracz B prowadzi, oraz za zwycięstwo gracza A, jeśli jest na prowadzeniu. Jeśli skończy się czas, zanim Super Tiebreak dobiegnie końca, ten, kto będzie prowadził, wygra mecz.
Jeśli w wyniku tego meczu Gracz B wygrywa 2. seta, gracze zagrają Super Tiebreak zamiast 3. seta. Jeśli skończy się czas przed końcem Super Tiebreak, ten, kto będzie prowadził, wygra mecz.
Jeśli w wyniku tej gry Gracz A wygrywa 2. seta, to wygrywa oba sety i tym samym wygrywa mecz.
Wpisz niedokończony wynik na stronie internetowej. Strona automatycznie przyzna każdemu graczowi 10 punktów.